سایز متن   /

رسانه‌های معاند در حالی اتهام زهرا محمدی را تدریس زبان کردی معرفی می‌کنند که بررسی‌ها نشان می‌دهد وی عضو تشکیلات مخفی حزب منحله دمکرات کردستان بوده است.

.

از شایعه تا واقعیت: پس از اعلام خبر محکومیت زهرا محمدی به ۵ سال زندان در دادگاه تجدید نظر، رسانه‌ها و اکانت‌های معاند سعی کردند او را یک معلم ساده نشان دهند.

بر این اساس شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، زهرا محمدی را یک فعال‌مدنی، مدرس زبان و ادبیات‌کُردی و از اعضای انجمن مردم نهاد نوژین معرفی کرده که جز تدریس فعالیت دیگری نداشته و با اتهامات دروغ بازداشت شده است‌.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، زهرا محمدی، عضو تشکیلات‌ مخفی حزب‌ منحله‌ دمکرات کردستان‌ایران بوده است.

.

حمایت صفحه رسمی حزب منحله دمکرات کردستان از زهرا محمدی

بر اساس اطلاعات بدست آمده، وی از فعالیت در انجمن‌نوژین و فعالیت‌های‌مدنی و تدریس‌زبان و ادبیات‌کُردی، به عنوان پوششی برای فعالیت‌های مخفی خود برای تروریست‌‌های دمکرات کردستان استفاده کرده است.

همچنین در تصویری که از زهرا محمدی موجود است وی با شال مخصوص دموکرات‌ها به نام “جامانه” در کنار دیگر هواداران حزب منحله‌دمکرات که با یونیفرم پیشمرگان دمکرات هستند، دیده شده است.

ربط دادن جرائم به مذهب و قومیت مجرمان یکی از شیوه‌های جدید شبکه‌‌های ماهواره‌ای فارسی زبان برای افزایش فشار به جمهوری اسلامی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی