- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

فقط یک تروریست می تواند این همه جنایت در یمن را نادیده بگیرد!

مظلوم عبدی گماشته پ.ک.ک در شمال سوریه با انتشار توییتی ضمن ابراز همبستگی با امارات، حملات یمن به این کشور را محکوم کرده و آن را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه دانسته است!

.

۷ سال است تجاوز ائتلاف سعودی یمن را به خاک و خون کشیده، هزاران یمنی کشته و ده ها هزار زخمی شده، بیش از ۶ میلیون انسان بی گناه آواره شده اند، زیرساخت های این کشور نابود شده، قحطی و گرسنگی و بیماری جان میلیون ها انسان را به خطر انداخته است، لب باز نکردند اکنون با یک حمله در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی دایه مهربانتر از مادر شدند.

.

گفتنی است که رسانه های ترکیه بارها اعلام کرده اند که امارات حمایت قوی از پ.ک.ک و دیگر گروه های تروریستی در شرق سوریه به عمل آورده و مرتب با سرکرده های این گروه در سوریه دیدار داشته اند.

.

به گفته این منابع؛ امارات از اوایل سال ۲۰۱۸ دهها افسر و عوامل اطلاعاتی و کارشناسانی را به مقرهای پ.ک.ک در قامشلو و استانهای حسکه و دیرالزور اعزام کرده است که این افسران آموزش هایی به پ.ک.ک داده اند و دوره های آموزشی در زمینه جاسوسی و امنیت اطلاعات، جمع آوری اطلاعات، شبکه های ارتباط رسانی، پارازیت، شکستن کدها، عملیات ترور و قاچاق برای پ.ک.ک برگزار کرده اند.