سایز متن   /

امروزه رسانه ها در تمام دنیا نقش مهمی دارند، اما این موضوع برای پ.ک.ک یک فرصت برای بهره برداری از منافع خود است.

.

پ.ک.ک و پژاک یکی از گروه های تروریستی هستند که از لحاظ فریب رسانه ای خوب عمل می کنند. این گروه عناصر رسانه ای خود را در این زمینه آموزش می دهند. آنها را برای لجن پراکنی و اخبار سراسر کذب آماده می کنند.

آنها برای جذب نفرات، چنان منظره ای از جهنم قندیل نشان می دهند که انگار هر کس به آنجا قدم گذاشت وارد بهشت می شود. تصاویر ساختگی از بگو بخند عناصر خود درست می کنند، تصاویر مناظر طبیعی را منتشر می کنند، دائما از شکست دشمن می گویند، یک کلاغ را چهل کلاغ می کنند ولی از ربودن کودکان و نوجوانان و استفاده آنها در جنگ چیزی نمی گویند، از کشتار جوانان چیزی نمی گویند، از تونل ها و دخمه های تنگ و تاریک تصویری نشان نمی دهند، از زمستان وحشتناک قندیل از تغذیه نامناسب و عدم بهداشت خبری منتشر نمی کنند.

روزنامه نگاران پ.ک.ک ساکن اروپا نیز شبانه روز علیه کردها، جریانات کردی دروغ و اخبار خصمانه منتشر می کنند. هر فرد بی پدر و مادر، بی اخلاق، بی هویت می تواند در رسانه های پ.ک.ک کار کند.

نکته جالب اینکه رسانه های پ.ک.ک، وقتی یک نفر در کردستان ترکیه کشته می شود، بلافاصله بعد از ۱۰ دقیقه خبرنگاران و رسانه های آنها تصویر قاتل را در اینترنت پخش می کنند! اینکه چگونه و از کجا به این اطلاعات می رسند، پاسخ این سوال را به شهروندان کُرد می سپاریم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی