سایز متن   /

نورالدین دمیرتاش یکی از سرکردگان پ.ک.ک و برادر صلاح الدین دمیرتاش (رئیس مشترک سابق HDP) با انتشار یادداشتی در اوزگور پولتیکا خطاب به حکومت اقلیم کردستان نوشت: «شنگال و مخمور را رها کنید و بروید موصل و کرکوک را پس بگیرید که عرضه نگه داشتن آن را نداشتید.»

در پی این یادداشت رسانه های نزدیک به بارزانی با حمله به نورالدین دمیرتاش نوشتند: شنگال و مخمور را رها کنید و به دیاربکر و عفرین بروید. نورالدین نگران این است که موصل در دست کردها نیست، اول نگران کردستان ترکیه باشید که نابود کردید. بهتر است به دیاربکر، حکاری، شرناخ، مالاتیا و آدییامان بروید و نگران آنجا باشید. باید پاسخگو باشید که چرا جنگ خندق ها را شروع کردید و جزیر و سور و ۱۱ شهر کردنشین دیگر را ویران کردید؟ نورالدین دمیرتاش باید توضیح دهد با وجود خسارت های سرسام آور انسانی و مالی پس از ۴۰ سال چه دستاوردی برای کردها داشته اند؟ پ.ک.ک که دیاربکر را دژ محکم خود می بیند باید نگران انحطاط اجتماعی آنجا باشد و پاسخ دهد که چرا در ۶ سال گذشته مصرف مواد مخدر در این منطقه دو برابر شده است؟ در ترکیه میزان مصرف مواد مخدر ۳ درصد است اما چرا در دیاربکر نرخ مواد مخدر ۱۰ درصد است. دمیرتاش باید به عنوان یک دیاربکری به شهرش علاقه مند باشد.

پ.ک.ک و دمیرتاش ابتدا باید به وضعیت عفرین، سرکانی و گری سیپی نگاه کنند و پاسخ دهند چرا راه را برای اشغال این شهرها برای ترکیه هموار کردند؟

رسانه های بارزانی در ادامه نوشتند: نورالدین و پ.ک.ک کوچکتر از آنند که خود را به آنها متمرکز کنیم، زیرا حماقت، تکبر و خودخواهی، بی شرمی، دروغگویی و خود را قله کوه قاف دیدن از ویژگی های پ.ک.ک است.

در پایان حمله تند رسانه های بارزانی به پ.ک.ک و نورالدین دمیرتاش آمده است: قبل از هر چیز باید حقیقت پ.ک.ک را به شهروندان کرد نشان داد و آنها را پاسخگو کرد که پس از ۴۰ سال چه کردند؟ باید آنها را تحت فشار قرار دهیم که دستشان را از گلوی کردها بردارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی