سایز متن   /

یک روزنامه ترکیه‌ای با انتشار گزارشی از تبدیل شدن اردوگاه‌های پناهجویان در یونان به پایگاه امن تروریست‌های پ‌.ک‌.ک خبر داد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از روزنامه «دیلی صباح» ترکیه‌ای، اردوگاه‌های پناهجویان در یونان مبدل به پایگاه تروریست‌های پ‌.ک‌.ک شده و اعضای آن از این مکان برای امور آموزشی و تبلیغی استفاده می‌کنند.

 روزنامه «دیلی صباح» بر اساس تصاویری که اخیراً از اردوگاه پناهجویان در «لاوریون» در یونان به دست آورده گزارش داده که این مکان به پایگاهی برای تروریست‌های پ‌.ک‌.ک مبدل شده است.

به نوشته این روزنامه، اردوگاهی که در فیلم دیده می‌شود شبیه یک پایگاه تروریستی است که نمادهای تروریستی و تصاویری از «عبدالله اوجالان» رهبر دربند پ‌.ک‌.ک در دیوارهای آن تزئین شده است.

این روزنامه با اشاره به رویت برخی اعضای این گروه تروریستی در اردوگاه پناهجویان در یونان نوشت که تصور می‌شود بسیاری دیگر از ساکنان این مکان از عناصر جوان پ‌.ک‌.ک هستند و از این اردوگاه  برای تبلیغ و آموزش تروریست‌ها استفاده می‌کنند.

یونان مدتهاست که به عنوان مخفیگاه مورد علاقه تروریست‌های پ‌.ک‌.ک مبدل شده است. کسانی که از ترکیه فرار می‌کنند به عنوان پناهجو در اردوگاه‌های پناهندگان در لاوریون در نزدیکی آتن پناه گرفته‌اند. با وجود بسته شدن لاوریون در سال ۲۰۱۳ در میان فشارهای ترکیه، یونان همچنان مقصد اصلی تروریست‌های پ‌.ک‌.ک است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی