سایز متن   /

یادداشت: محمد زاهد کریمی

چند سالی است متاسفانه گروهکهای تروریستی که به دروغ خود را نماینده خلق کُرد می دانند و وابستگی آنان به اجانب و استکبار جهانی ثابت شده می باشد از احساسات پاک مردمان غیور کرد به خصوص جوانان و نوجوانان دختر و پسر، این مناسبت ملی و تاریخی را به حاشیه برده و با نمادسازی و طرح شعارهای کاذب و دروغین نخ نما شده، موجبات نگرانی خانواده ها و تبدیل فضای شادی آنها به ناراحتی و نگرانی شده اند.

کوردپاریز/ نوروز به عنوان مناسبتی ملی و آمیخته با فرهنگ و تمدن ایرانیان از دیرباز، با شادی و همبستگی ملی عجین بوده و به همین بهانه مردم ایران زمین و سایر اقوام و ملتهای فارسی زبان در جهان نوروز را گرامی می دارند که در آن بسیاری از آداب و رسوم، ارزشهای اخلاقی، معنوی و انسانی در آن متبادر است.

چند سالی است متاسفانه گروهکها و احزاب ضدانقلاب که به دروغ خود را نماینده خلق کرد می دانند و وابستگی آنان به اجانب و استکبار جهانی ثابت شده می باشد از احساسات پاک مردمان غیور کرد به خصوص جوانان و نوجوانان دختر و پسر ، این مناسبت ملی و تاریخی را به حاشیه برده و با نمادسازی و طرح شعارهای کاذب و دروغین نخ نما شده، موجبات نگرانی خانواده ها و تبدیل فضای شادی آنها به ناراحتی و نگرانی شده اند. 

این عناصر وابسته به دستگاههای اطلاعاتی دشمنان ایران، به نام کرد و کردستان حتی به کودکان دبستانی هم رحم نکرده و با تحریک و وادارکردن آنها به سر دادن شعار به نام گروهکها در مکان مقدس مدرسه و کتابخانه و تهیه فیلم از این اقدام زشت خود از این نوباوگان بی گناه بهره برداریهای سیاسی می نمایند. مدرسه که جایگاه تعلیم و تربیت و تزکیه نفس است به زعم آنها مکانی است جهت طرح اهداف حزبی و در این راه کودکان معصوم بهترین طعمه آنها…

لباس کردی که به اعتقاد مسئولین عالی رتبه کشور و همه دلسوزان نظام، لباس شرف و افتخار و هویت ملی و ایرانی محسوب می گردد، ضدانقلاب مطرود و عامل عقب ماندگی و توسعه منطقه، سعی دارند به نام اهداف موهوم خود مصادره به مطلوب نموده و این باور را در اذهان مردم بقبولاند که هر کسی لباس کردی بپوشد مخالف نظام و موافق گروهک هاست!!! زهی خیال باطل…

اما خدای را سپاس که مردم فهیم و دوراندیش این خطه، فریب این ترفندها و غوغا های مجازی را نخورده و با حضور در مراسمات مختلف در مجموعه ورزشی ۲۲گولان سنندج و سایر اماکن و مناطق و روستاهای استان، ضمن ابراز شادی، بسیاری از برنامه های آنان را مفتضحانه با شکست مواجه کردند، اما متاسفانه بودند و هستند که به هر دلیلی عامدانه یا -جاهلانه- فریب خورده و با قانون شکنی عنوان اتهامی ((اقدام علیه امنیت)) را متوجه خود کرده و موجبات نگرانی خانواده ها و تخریب آینده کاری و شغلی و اجتماعی خود گردیدند. 

امید است نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی جامعه با دلسوزی و شجاعت هر چه تمام تر پرده از چهره کریه تروریست ها برداشته و به مردم و نوجوانان این اهداف پشت پرده گروهک ها را نشان دهند و روشنگری نمایند که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در این برهه حساس جهاد تبیین محسوب می گردد.

البته دور نیست زمانی که این عناصر فریب خورده و خود فروخته جزو منفورترین افراد این خطه محسوب شده جز بدنامی و جاسوسی چیزی برایشان نمانده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی