سایز متن   /

وزارت امور خارجه سوئد از اتخاذ تدابیر لازم درباره نمایش عکس عبدالله اوجالان و پ.ک.ک/ی.پ.گ بر روی ساختمانی در رسانه‌های اجتماعی، خبر داد.

وزارت امور خارجه سوئد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تدابیر لازم در خصوص انتشار مطالب حاوی نمایش عکس عبدالله اوجالان، سرکرده پ.ک.ک/ی.پ.گ و تصاویر متعلق به این گروه تروریستی در رسانه‌های اجتماعی، اتخاذ شده است.

در بخشی از این اطلاعیه‌ آمده است: پیام‌ها و تصاویری که به اعتقاد ما دستکاری شده و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و ادعا می‌کنند که سوئد از پ.ک.ک حمایت می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد: این یک کمپین نفوذ عامدانه و بدخواهانه است که به وضوح می‌خواهد از پیوستن سوئد به ناتو جلوگیری کند. سوئد آشکارا پ‌.ک‌.ک را به‌عنوان یک گروه تروریستی و همه اشکال تروریسم را محکوم می‌کند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: آن لینده، وزیر امور خارجه کشور، هرگز پ‌.ک‌.ک را مورد خطاب قرار نداده است. حمایت خود را اعلام نکرده و ویدیوی دستکاری شده و پ.ک.ک را قویا تکذیب می‌کند.

حقی امره یونت، سفیر ترکیه در استکهلم در این رابطه به خبرنگار آناتولی گفت: پلیس این فیلم را در سالن ورزشی گلوبن آویچی آرنا در استکهلم تایید و اعلام کرد که تصویری که بر روی ساختمان تاریخی شهر استکهلم منعکس شده به احتمال زیاد واقعی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی