سایز متن   /

گروه تروریستی پ.ک.ک اخیرا با صدور بیانیه‌ای بسیار عجیب گفته: گریلاها، دولت ترکیه را دیوانه کرده‌اند به طوری که ارتش ترکیه نمی تواند قدم از قدم بردارد و این یک دستاورد مهم برای کردها محسوب می شود.

در بیانیه کمیته مرکزی پ.ک.ک آمده است که دولت ترکیه اکنون در زاپ زمین‌گیر شده است و در نتیجه حملات عناصر آنها، ارتش ترکیه نه می‌تواند پیشروی کند و نه عقب‌نشینی! اما پ.ک.ک در واقع چه کسی را دیوانه کرده است؟! ترکیه یا کردها را؟

با گذشت زمان، دفعات حملات ترکیه در اعماق اقلیم کردستان افزایش می‌یابد و پ‌.ک‌.ک باعث می‌شود تا ارتش ترکیه به مناطق وسیع‌تری نسبت به قبل حمله کند، اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، انتظار می رود که ترکیه ۵۰ درصد از اراضی اقلیم کردستان را تصرف کند، در چنین شرایطی کسی که گیر افتاده و ناتوان از حرکت است، نه راه پس دارد و نه راه پیش اقلیم کردستان و کردها هستند نه دولت ترکیه!

پ.ک.ک تلاش زیادی می کند تا خدمات ارزنده خود به دولت ترکیه را در پشت رسانه های تبلیغاتی خود پنهان کند و با عبارات ( ارتش دشمن اشغالگر را شکست دادیم… هواپیماهای دشمن اشغالگر را سرنگون کردیم… سربازان ترک را کشتیم… دولت ترکیه در آستانه فروپاشی است…) تلاش می کند عقب نشینی های خود را پنهان کند و بر شکست ها، ناکامی ها و عقب نشینی های خود سرپوش بگذارد.

برای هیچ کُردی پوشیده نیست که پ.ک.ک در جریان جنگ خندق در سال ۲۰۱۵ ویرانی بزرگی را به مناطق کردنشین ترکیه تحمیل کرد و خیلی از روستاها و مناطق کردنشین خالی از سکنه شدند. در سوریه نیز بزدلانه عفرین، کوبانی و سری کانی را تحویل ترکیه دادند و اکنون این تجربه در اقلیم کردستان نیز در حال تکرار است. بسیاری از مناطق اقلیم کردستان به میدان جنگ تبدیل شده اند به طوریکه ساکنان اکثر روستاها آواره گشته اند، از طرفی هر روز بر تعداد پایگاه های نظامی ترکیه در اقلیم افزوده می شود.

بنابراین کردها باید این حقیقت را به چشم خود ببینند، دروغ ها، ادعاها و حیله های پ.ک.ک را بدانند و فریب این لفاظی های پوچ را نخورند، دامنه تصرف ارتش ترکیه هر روز بیشتر می شود و پ.ک.ک از مقرهای خود در حال عقب نشینی است تا جایی که ارتش ترکیه اکنون خود را برای حمله به قندیل پایگاه اصلی پ.ک.ک آماده می کند، مقاومت آنها ادعایی بیش نیست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی