سایز متن   /

✍️ ئاسو احمدی

با نگاهی به تاریخچه گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب، نکته حائز اهمیت اینکه ۹۰ درصد کسانی که بدست این گروهک‌ها کشته شده‌اند، جوانان کُرد هستند.

خودمختاری، فدرالیسم و استقلال توهماتی توخالی هستند که سالهاست جوانان کرد قربانی آن می‌شوند.

این گروهک‌ها بازیچه و ابزار دست آمریکا و اسراییل هستند و هدفشان فشار به حکومت ایران از طریق ترور، آشوب، ایجاد وحشت و ترساندن مردم است.

قربانیان تروریست‌های تجزیه طلب به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

پیشمرگه‌ها

پیشمرگه‌هایی که فریب این گروهک‌ها را خورده‌اند و در جنگ‌ها و عملیات‌ها کشته شده‌اند و یا اسیر و زندانی شده‌اند که همگی کُرد هستند. رهبران این گروهک‌ها در بهترین نقاط اروپا زیر چتر حمایتی آمریکا و اسراییل هستند و هزاران پیشمرگه فریب خورده جانشان را از دست داده اند.

سربازان وظیفه

جوانان کُرد که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند و در پاسگاه‌های مرزی مشغول خدمت هستند. گروهک‌های تروریستی شبانه در اطراف این پاسگاه‌ها کمین می‌کنند و سربازان بیگناه را هدف قرار می‌دهند و فرار می‌کنند. ۹۸ درصد این سربازان کشته شده هم کُرد هستند.

شخصیت‌ها و انسان‌های سرشناس

هر کسی در کردستان ایران بین مردم محبوب باشد ولی با نوکری این گروهک‌ها برای دشمنان اسلام (اسراییل و آمریکا) مخالف باشد، ترور می‌شود. گاهی افرادی با نوشتن مقاله به آنها انتقاد می‌کنند و توسط تروریست ها ترور می‌شوند.

گروهک های تروریستی اسم این افراد را جاش می‌گذارند. چند روز پیش در منطقه سرواباد یک دوست قدیمی ما بنام کاک قهرمان شهیدی را ترور کردند و مدعی شدند جاش بوده است.

کاک قهرمان کشاورز و پدر چهار فرزند بود و تنها جرمش این بود که بین مردم محبوب و سرشناس بود. این گروهک ها چند بار از وی خواسته بودند که با آنها همکاری کند ولی این شهید زیر بار نرفته بود.

نظامیان سپاهی و ارتشی

۹۰ درصد این نظامیان هم از جوانان کردستان هستند که در مناطق بومی خدمت می‌کنند و در جنگ‌ها و کمین ها توسط گروهک‌ها شهید شده‌اند.

برخی از این نظامیان در نبود شغل و برای تامین مخارج خانواده خود وارد شغل نظامی‌گری می‌شوند و گاهی در درگیری ها و کمین ها توسط تروریست‌ها شهید شده‌اند.

چه کسی به اندازه این گروهک ها خون جوانان کرد را ریخته است؟

ثمره خون ریخته جوانان کرد تنها به جیب سران این گروهک ها رفته است که آن را به ابزار ایجاد مشروعیت برای خود و چانه زنی با کشورهای غربی برای گرفتن امتیاز و دلار تبدیل کرده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی