سایز متن   /

کودک سربازان پژاک، چه کسانی که ربوده می شوند و چه کسانی که فریب می خورند، یا از قشر محروم و آسیب دیده جامعه اند و یا به دنبال ارتکاب جرمی و تحت تعقیب بودن، به پژاک روی می آورند.

یوسف آلاوه، اهل استان ایلام در ۱۶ سالگی بخاطر ارتکاب جرمی، از ترس متواری شده بود که توسط عناصر پژاک فریب خورده و راهی قندیل می شود و غافل از اینکه قدم به زندان ابدی گذاشته است.

پدر این نوجوان می گوید؛ پسرم به صورت اتفاقی با یکی درگیر شده بود و منجر به آسیب دیدگی طرف مقابل شد، این مسئله باعث ترس و دلهره یوسف شده بود و چون کم سن و سال بود دائما بی قرار بود، از آنجا که عناصر مرتبط با پژاک از شرایط پسرم با خبر بودند با سوء استفاده از همین قضیه و ایجاد ترس از زندانی شدن او، وی را به قندیل می برند.

البته پس از با خبر شدن خانواده از حضور فرزندشان در پژاک، چندین بار راهی اقلیم کردستان می شوند تا شاید برای یک بار شده، وی را ملاقات کنند که موفق نمی شوند. بنا بر اذعان پدر این قربانی پژاک، یوسف آلاوه پس از اینکه متوجه می شود از چاله به چاه افتاده است تصمیم به فرار می گیرد، اما در میان راه وی را دستگیر می کنند و مانع وی می شوند که اکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی