سایز متن   /

اسماعیل رشید، سیاستمدار کرد تاکید کرد که نقش پ.‌ک.‌ک مداخله در امور همه مناطق کردنشین و به باد دادن تجربه و دستاوردهای آنها هست و این گروه مشکل‌ ساز به هر کجا قدم نهاد، برای کردها فاجعه آفرید، چه با مداخله مستیقم و چه از طریق شاخه های اقماری اش.

رشید، یکی از اعضای کمیته سیاسی حزب یکیتی – سوریه (یکی از احزاب ENKS) در مصاحبه با باسنیوز، گفت: «از زمانی که گفتگوها میان انجمن میهنی کردهای سوریه (ENKS) و احزاب وحدت ملی به رهبری PYD آغاز شد، ما از PYD حرکت جدی ندیدیم و آنها در راستای موفقیت مذاکرات قدمی برنداشتند و بالعکس اقدامات آنها علیه ENKS افزایش یافت.»

وی افزود: ENKS با میانجیگری آمریکا وارد این گفت‌وگوها شد که شاید PYD را تحت فشار قرار دهد تا مشارکت واقعی با ENKS را بپذیرد.

وی افزود: اداره خودگردان که بخشی از سیستم پ.‌ک.‌ک است، متأسفانه با همه متحد است الا کردها. پ.ک.ک در واقع با آرمان کردها می جنگد و و برنامه کشورهایی را اجرا می کند که مردم ما هیچ اهمیتی برای آنها ندارد.

این سیاستمدار تاکید کرد: نقش پ‌.ک‌.ک مداخله در امور همه مناطق کردنشین و نابودی دستاوردهای آنها است و این گروه مشکل ساز هر کجا قدم نهاد برای کردها فاجعه به بار آرود چه به صورت مستقیم و چه از طریق شاخه های اقماری اش. گروهی که در لیست تروریسم جهانی قرار دارد اینگونه با شعارهای پوچ و توخالی با احساسات مردم کرد بازی می کند.

 بقیه کردستان و منفجر کردن هر تجربه و دستاوردی برای مردم کرد بوده و هست و حزبی مشکل‌ساز است که برای مردم کرد فاجعه به بار می‌آورد. هر جا که می آید، چه از طریق مداخله مستقیم و چه از طریق شاخه های نظامش، و حزبی است که در لیست تروریسم جهانی طبقه بندی شده است.» و احساسات مردم ما را با شعارهای روشن و اهداف بزرگی که بعداً برایشان فاش شد، دستکاری کرد. دروغ باشد

رشید در پایان سخنان خود گفت: همه کردها و جریانات کردی باید با هم متحد شوند و ماهیت وجودی پ.ک.ک  را افشا کنند و خواهان اخراج آن از سایر مناطق کردنشین باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی