سایز متن   /

عبدالرحمن شیخی، سیاستمدار کرد، گفت که پ.ی.د،  سیاست گرسنگی را در پیش گرفته تا کردهای باقی مانده در کردستان سوریه را به آوارگی بکشاند.

شرکت انگلیسی Gulfsands اخیرا گزارشی منتشر کرده است که در آن آمده: «از سال ۲۰۱۷، نهادهای وابسته به اداره خودگردان ادعایی شمال و شرق سوریه، ی.پ.گ، نیروهای سوریه دموکراتیک و شورای سوریه دموکراتیک بیش از ۴۱ میلیون بشکه نفت را به ارزش تقریبی ۳ میلیارد دلار به سرقت برده‌اند.»

عبدالرحمن شیخی، یکی از اعضای حزب دمکرات کردستان – سوریه، در خصوص گزارش منتشر شده از سوی این شرکت انگلیسی گفت: صرف سه میلیارد دلار برای مردم در راستای پایان دادن به بحران های جاری که گریبانگیر غیرنظامیان شده، کافی است.

وی تاکید کرد که فساد در ساختارها و مفاصل اداره خودگردان بیداد می کند و آنچه در این گزارش آمده تنها گوشه ای از این فساد است، زیرا در این گزارش فقط به درآمدهای نفتی اشاره شده و سایر درآمدهای آنها از جمله مالیات، محصولات کشاورزی و … اشاره ای نشده است.

این سیاستمدار کُرد با اشاره به اینکه سیاست دنبال شده منجر به تخلیه مناطق کردنشین شده، تاکید کرد: این یک سلطه غیرقانونی است که در منطقه حکومت می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی