سایز متن   /

اخیرا یک فایل صوتی از جلسه داخلی عبدالله مهتدی با فرماندهان کومله در دهه ۶۰ بدستمان رسیده که در آن عبدالله مهتدی در حال دستور به فرماندهان و پیشمرگان کومله است.

به گزارش کوردپاریز، در این فایل صوتی عبدالله مهتدی به صراحت از نقشه حمله به حزب دمکرات و اعدام اعضای دفتر سیاسی و قتل پیشمرگان و مسئولین رده بالای حزب دمکرات می گوید.

ترجمه فایل را در زیر ملاحظه می کنید؛

عبدالله مهتدی: ما بطور قطع با حزب دمکرات وارد جنگ می شویم و جنگ ما اجتناب ناپذیر است، حکومت انقلابی یا طبقه انقلابی فقط به وسیله آن حس رعب و وحشتی که اسلحه ما بر مرتجعین ایجاد می کند می تواند حکومت نماید.

مثلا ما باید مقرات آنها را شناسایی کنیم، برنامه یعنی این. شناسایی مقرات آنها به درستی، کمیت,حجم و همچنین کیفیت و کارآیی نیروهای آنها را برای ما روشن می کند و وقتی بین ما و آنها جنگی در گرفت ما پیروز می شویم. نیروهای ما باید علیه نیروهای معین آنها سازماندهی شوند ما باید مسئولان آنها را شناسایی کنیم، شناسایی مسئولین آنها با هدف نابودی آنها انجام می شود و ما باید این کار را بکنیم هر اندیشه ای که نابودی حزب دمکرات در آن نباشد مرزبندی خود را مشخص نکرده است. مسئولین آنها را باید در شهرها شناسایی کنیم، باید بفهمیم کدام مسئول را باید بترسانیم و کدام را از بین ببریم باید بفهمیم تسلیحات آنها چیست؟ باید بفهمیم جا و مکان شان کجاست و چند پیشمرگ با آنهاست. ما باید منابع و انبار مهمات آنها را منهدم کنیم یکی از محدودیت های ما در برابر حزب دمکرات کمبود اسلحه و مهمات است ما باید انبار آنها که مهمات دارند را شناسایی کنیم تا آنها را از این منابع محروم کنیم و قدرت ادامه جنگ را پیدا نکنند و دست آخر یا مزدور شوند یا به بعث ملحق شوند این دیگر به خودشان مربوط است.

منابع زیادی از آنها به دست ما خواهد افتاد. در مورد حزب دمکرات من در چند جلسه فهمیدم مهمات زیادی دارند و این انبارها تنها توسط دو پیشمرگ حفاظت می شوند و اگر آنها را مصادره انقلابی کنیم وضعیت جنگ به نفع ما پیش می رود. بعد از مدتی آنها تلاش می کنند نقاط ضعف شان را بپوشانند ولی ما زمانی موفق می شویم که این کارها را بکنیم و باید مسئولان آگاه خودمان را با این ایده تربیت کنیم، به نظر من باید ما قدرت مان را به حزب دمکرات نشان دهیم من به صراحت اعلام می کنم ما باید جرات داشته باشیم اعضای دفتر سیاسی آنها را اعدام انقلابی کنیم  و در آن صورت نام ما در تاریخ ماندگار خواهد شد. آیا ما نمی توانیم این کارها را بکنیم؟

آیا ما نمی توانیم صدها پیشمرگ را جمع کنیم آنها را رهبری کنیم تا ضربه قاطعی به آنها بزنیم؟ این جنگ اجتناب ناپذیر است و این به معنای تعرض واقعی است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی