سایز متن   /

یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه، بار دیگر مدعی شد که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در مورد گروه پ.ک.ک با دیدگاه ترکیه همسو نیست.

به گزارش کوردپاریز، گولر در گفت‌وگویی با روزنامه «ملیت» در خصوص همکاری آنکارا و تهران در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: همانطور که در اظهارات پیشین خود نیز گفته بودم، متأسفانه دیدگاه دوستان ایرانی در مورد گروه تروریستی پ.ک.ک با دیدگاه ما همسو نیست.

وی با اشاره به اینکه ترکیه اطلاعات لازم در مورد محل استقرار اعضای پ.ک.ک را به ایران ارائه می‌دهد و از آنها درخواست همکاری می‌کند، ادامه داد: ما به طور واضح محل اختفای این افراد (تروریست‌ها) را مشخص می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که “این افراد در فلان آدرس و خانه حضور دارند”، اما در مدت کوتاهی پاسخ (از سوی ایران) دریافت می‌کنیم که “خیر، ما آن آدرس را بررسی کردیم و چنین فردی در آنجا حضور ندارد.” این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست.

گولر تأکید کرد: البته که روابط دوستانه ما با ایران همچنان پابرجا خواهد ماند. ما معتقدیم که جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌داند که پ.ک.ک برای آنها نیز دردسرساز خواهد بود، اما امیدواریم که راه حلی برای این موضوع پیدا شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی