سایز متن   /

پس از انعقاد پیمان امنیتی و محاصره اردوگاه‌های گروهک‌های کومله و دمکرات، ده‌ها نفر از اعضای این گروه‌ها که دستشان به خون جوانان کرد و ماموران پلیس آلوده است، از ترس قانون و مجازات، از خاک عراق گریخته و اکنون در کشورهای ترکیه، یونان، بلاروس و … آواره و سرگردان هستند.

سامان ویسانی، مدیر کانال نیشتمانی جوان و عامل اصلی ترویج اغتشاش و خشونت، یکی از این فراریان است. او که سابقه‌ی جنایت علیه مردم کرد را دارد، چنان شتابزده از اقلیم کردستان گریخت که حتی لپ‌تاپ و وسایل شخصی خود را در منزل پدرزنش در شهر سلیمانیه جا گذاشت. وی در حال حاضر در اردوگاه‌های پناهندگان در یونان سرگردان است.

گروهک دمکرات برای فریب افکار عمومی و مقامات کشورهای اروپایی، بارها مدعی سوءقصد به جان سامان ویسانی توسط عوامل جمهوری اسلامی ایران شده است. این گروهک که سابقه‌ی دیرینه‌ای در نوکری برای غرب علیه ایران و حتی دفاع از جنایات اسرائیل دارد، اکنون برای پناهندگی یکی از اعضای اصلی خود به چنین دروغ‌پردازی و مظلوم‌نمایی‌های حقارت‌بار دست زده است.

در حالی که ده‌ها عضو دیگر گروهک دمکرات در مرزها بلاتکلیف هستند، تمام تمرکز این گروه بر نجات و رساندن سامان ویسانی به اروپا است. چرا که ویسانی به مثابه جعبه سیاه اطلاعات مربوط به اغتشاشات، ناآرامی‌ها و تشکیلات داخلی دمکرات است و سرنوشت و جان بقیه افراد برای این گروهک اهمیتی ندارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی