سایز متن   /

با گرم شدن هوا، گروهک تروریستی پژاک نیز از خواب زمستانی بیدار شده و با انجام اقدامات ضد بشری، بار دیگر چهره وحشی خود را به نمایش گذاشته است. این گروهک با تخریب و یا آسیب رساندن به مراکز تولیدی، صنعتی و محیط زیست، به دنبال ایجاد ناامنی و فراهم کردن بستر لازم برای تبلیغات خود در رسانه ها است.

اهداف شوم پژاک:

🔹 تخریب نظام و ایجاد بدبینی: پژاک با متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به آتش سوزی جنگل ها و مراتع، به دنبال تخریب وجهه نظام و ایجاد بدبینی در بین مردم است. این در حالی است که هیچ فرد عاقلی به جان و مال خود و هموطنانش صدمه نمی زند.

🔹 پروپاگاندا و خودنمایی: پژاک با انتشار اخبار جعلی و بزرگنمایی اقدامات خود در رسانه ها، به دنبال جلب توجه و جذب عضو جدید است. این گروهک می خواهد با این اقدامات، خود را به عنوان مدعی‌الظلم مردم کرد نشان دهد و از این طریق مشروعیت خود را به زور به مردم تحمیل کند.

نمونه هایی از جنایات پژاک:

🔹 پژاک در سال های اخیر اقدام به آتش سوزی عمدی مراتع و جنگل های مناطق کردنشین کرده است که خسارات جبران ناپذیری به این مناطق و محیط زیست وارد شده است. خوشبختانه با تلاش های بی وقفه مسئولین و همکاری مردم، بسیاری از این آتش سوزی ها مهار شده اند.

 هشدار:

🔹 اقدامات ضد بشری پژاک نه تنها امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازد، بلکه به محیط زیست نیز آسیب جدی وارد می کند. ضروری است که با هوشیاری و اتحاد، جلوی توطئه های این گروهک تروریستی گرفته شود و از تخریب بیشتر اموال عمومی و منابع طبیعی جلوگیری گردد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی