سایز متن   /

رئیس شورای اجرایی پ.ک.ک ، عبدالله اوجالان را در خدمت ترکیه دانست.

به گزارش کورد پاریز سایت الحدث صحبت های جمیل بائیک رئیس شورای اجرایی پ.ک.ک را منتشر کرده که گفته است: ما به جنگ با حکومت ترکیه و اردوغان ادامه خواهیم داد و طرف هایی هم که تشویق به صلح و آشتی میان ما و ترکیه می کنند در حقیقت از ترکیه حمایت و طرفداری می کنند.

این اظهارات جمیل بائیک در پی سخنان محمد اوجالان برادر عبدالله اوجالان مطرح می شود که پس از ملاقات با برادرش در زندان گفت: برادرم عبدالله اوجالان در زندان به این نتیجه رسیده که بهتر است میان پ.ک.ک و دولت ترکیه صلح برقرار شود.

گفتنی است که در چند سال گذشته پ.ک.ک به دو جناح تقسیم شده جناح عبدالله اوجالان که خواستار ادامه مذاکرات برای حل مساله کردها در ترکیه موسوم به “مذاکرات صلح” هستند  اما جناح جمیل بائیک طرفدار ادامه جنگ و زمین نگذاشتن سلاح هستند.

هفته نامه باس چاپ اقلیم کردستان عراق اخیرا نوشت:  گروهی در داخل پ.ک.ک معتقدند که ازسرگیری مجدد فعالیت های مسلحانه اشتباه بزرگی بود که پ.ک.ک مرتکب آن شد. به ویژه انتقال میدان جنگ و درگیری ها به خیابان ها و مرکز شهرها که ضرر و زیان بسیاری به مناطق کردنشین ترکیه وارد آورد و نباید پ.ک.ک این کار را انجام می داد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی