سایز متن   /

رسانه های وابسته به گروه تجزیه طلب پ.ک.ک از افزایش فعالیت های سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت) در مناطق تحت کنترل اتحادیه میهنی (یکیتی) خبر دادند.

به گزارش کورد پاریز، در حالی که ترس شدیدی پ.ک.ک را به خاطر همکاری پارتی با ارتش ترکیه در اقلیم کردستان عراق برداشته، افزایش تحرکات و فعالیت های میت ترکیه در مناطق تحت کنترل یکیتی این نگرانی ها را در بین این گروه دو چندان کرده است.

رسانه های وابسته به گروه تجزیه طلب پ.ک.ک می گویند؛ اخیرا ” اقبال مرادی” نیز توسط میت ترکیه در شهر پنجوین کشته شده است و این سازمان اطلاعاتی ترکیه می خواهد با این تحریکات سبب ایجاد درگیری بین پ.ک.ک و ایران شود و سکوت یکیتی در قبال تحرکات میت نیز نشان از همراهی یکیتی با سازمان اطلاعاتی ترکیه بوده همان گونه که بارزانی ها چندین سال متوالی با میت ترکیه در اقلیم کردستان همکاری می کنند و هدف ترکیه ایجاد شرایط عدم صلح پژاک و ایران است.

شایان ذکر است سازمان اطلاعاتی ترکیه با انتشار لیست مشابه لیست رهبران پ.ک.ک، فرمانده پژاک را در لیست سیاه ترور قرار داده است.

رسانه های گروه تجزیه طلب پ.ک.ک همچنین می گویند: واحدهای میت در سلیمانیه، در مورد اطلاعات مرتبط با کوهستان سارا در شمال غربی دوکان و قلادزه، در مرز زله و پشتدر اطراف کوهستان مامند، روستاهای برده قلشیو، سپیرو و زوریان اقدامات شناسایی انجام می دهند و به احتمال قوی یکیتی از این اقدامات مطلع است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی